KURSER - WEBINAR & KONSULENT MED HØJ KVALITET

Kurser hos Zenfoto har kun et formål !

At dygtiggøre dig som fotograf eller videograf, derfor vil du være 100% i fokus når du deltager.

Fotokursus

Kom med på et fotokursus hos Zenfoto og lær om indstillinger på dit kamera samt at bruge dem kreativt. Du lærer at skabe gode billeder i naturfotografering, portrætfoto, at være kreativ under fotografering, samt billedkomposition, og meget mere.

Se datoer HER

Konsulent

Med Zenfoto som din konsulent til valg af udstyr, opsætning og inn-house kursus, har du allerede sparet rigtig mange timer, hvor du ellers skulle sætte dig ind i en masse ting som eks. lys, lyd og teknik.

Skriv eller ring, så tage vi en snak om jeres behov.

Workshops

En workshop som fotograf hos zenfoto, klæder dig på til at udvikle dit fotografi med hastige skridt.Du får redskaber til at arbejde med lys, samt mennesker under fotografering.

Se datoer HER


Webinar

Basis foto-tips 

Er afholdt

Mandag den 30-03-2020 kl. 20.00 - 21-00 

Her giver jeg 1 times gratis webinar med foto-tips, så du kan komme igang med dit kamera allerede lige efter webinar.

Blandt andet er det ting som ISO, Blænde og lukkertid der bliver forklaret. 

Fujifilm X webinar

Er afholdt (SE REPLAY HER )

Vi snakker om funktioner og muligheder med blandt andet
​​​​​​​Fujifilm X-100V sammen med Ib Thordal fra Fujifilm.

Damien Lovegrove er med som gæst, vi skal høre om hans erfaringer med dette kamera, samt se nogle af de billeder han har taget med det. Han viser også nogle tips til redigering.


Fujifilm X webinar

Få din plads lige HER

Vi mødes til en snak om blandt andet Fujifilm X-T3 & X-T4 sammen med Ib Thordal fra Fujifilm.

Flemming Bo Jensen er med som gæst.

Her skal vi høre om hans setup, redigering og erfaringer med X-T3 og X-T4.

Hvad siger deltagerne

"

Efter at have deltaget i workshop for flash og model, føler jeg mig meget bedre klar til model fotografering. Ricky har en rigtig go måde at forklare både det tekniske samt den personlige fortolkning af billedet. Ligeledes er det et kursus for alle, da der kun bruges en lyskilde, flash eller naturligt lys. Kan varmt anbefales.. !

Tommy

"

Det starter stille og roligt ud med præsentation af instruktør og os deltagere. Således instruktøren ved hvad vi gerne vil kunne bruge vores kamera til bagefter. Herefter teori på basal niveau så vi forstår vores kamera. Herefter praktiske opgaver hvor instruktøren går rundt og hjælper os individuelt med lige netop vores kamera. Herefter var der udendørs øvelser hvor vi selv skulle indstille vores kamera og fik vejledning i den rigtige opsætning. Instruktøren gav undervejs gode råd og små fif og kom hele tiden med oplevelser han havde haft og sådan der. Ricky var en super instruktør som virkede meget engageret i sit fag. Helt sikkert en god oplevelse og jeg skal på flere af de kurser han udbyder.

Mette

"

Vi startede aften med teori, som gav os en række gode basale værktøjer i lys-lægning, som vi så arbejdede med i praksis direkte, sammen med en model.

Så min varmeste anbefalinger til Zenfoto og Ricky, der klæder dig på , både teknisk og menneskeligt, og laver et lærerigt, sjovt og hyggeligt kursus, som gør dig til en bedre fotograf der har styr på at bruge lys, som et kreativt element. Og med en god kombination af teori og praksis.

Anders

Zenfoto med base i Aalborg som et uddannelsescenter for fotografer og videofolk, har zenfoto hjulpet mange videre i deres måde at arbejde på, hvad enten det er still billeder eller video.

Underviserne hos Zenfoto er nøje udvalgte, samt alle er professionelle fotografer og videografer. Så når du kommer på kursus eller workshop er du i de bedste hænder.

Using Format